Нарада у форматі онлайн

11 вересня відбулася робоча нарада правління Споживспілки Рівненської області  із керівниками кооперативних організацій  у режимі онлайн. В її роботі взяли участь – голова правління Петро Бараш,  заступники голови правління та директори департаментів споживспілки. Спілкуватися із колегами з районів вони мали можливість через екран, за допомогою програмної платформи “Zoom”.

В ході відео зустрічі йшлося про хід виконання постанови правління споживспілки  “Про завдання кооперативних організацій  із подолання наслідків економічної кризи внаслідок пандемії “COVID-19”, стан впровадження стандартизації асортименту та співпраця із постачальниками, в тому числі, із ТОВ “КоопТоргСервіс”. Задля предметного та дієвого діалогу, участь у відеоконференції взяли й представники оптово-логістичного центру – генеральний директор компанії-партнера «КоопТоргСервіс»   Юлія Андрієнко, яка на зв’язок вийшла із Дніпра та директор  Рівненської філії   Ірина Кот. Крім цього, під час наради обговорили ще цілу низку актуальних сьогоденню питань.

– Новий формат зустрічі обумовлений затяжною пандемією, – розпочав відеоконференцію голова правління Петро Бараш. –  Ми не можемо спрогнозувати скільки часу триватиме карантин, але вже сьогодні повинні вийти із так званого режиму очікування, адаптуватися до нових  умов і господарювати далі.Після Других зборів ради Укркоопспілки третього скликання, правлінням споживспілки була прийнята постанова, де розроблено та затверджено  заходи, щодо подолання наслід

ків економічної кризи, яку спричинила пандемія.  У цьому, так званому, антикризовому бізнес-плані, поставлені чіткі завдання, як максимально ефективно господарювати у непростих сучасних умовах. Важливо, що вони  цілком реальні для виконання.

Надважливе  питання на якому акцентував увагу Петро Бараш під час відеоконференції — забезпечення подальшого нарощування обсягів господарсько-фінансової діяльності. І сьогоднішні непрості умови повинні стати індикатором, аби кожен керівник щодня ставив перед собою питання — як і де можна ефективно спрацювати. Бо лише маючи доходи, можна говорити про розвиток, а не про виживання.  А вони – і в рентабельній роботі, і в ефективній оренді, і в повноті бонусації від постачальників, і в  продажах через електронний майданчик «Прозоро», і в прямих поставках продукції бюджетним організаціям.

Як потужне джерело отримання доходів Петро Бараш під час зустрічі виокремив – заготівлі  вторинної сировини (макулатуру, склобій, поліетилен).

Також Петро Федорович відзначив на необхідності участі кооператорів області у місцевих виборах. Адже, кожен, хто долучиться до  органів місцевої влади, зможе стати представником у формуванні інтересів кооперації на місцях. Тим паче, серед кооператорів є чимало високопрофесійних та авторитетних людей. Та й досвід участі у виборах депутатів різних рівнів у кооператорів Рівненщини уже є: щоразу балотуючись в органи місцевого самоврядування, кооператори знаходили  серйозну підтримку у своїх земляків.

Під час наради предметно голова правління Петро Бараш зупинився на основних факторах стандартизації. Розглядалося питання підготовки кооперативних організацій до роботи в осінньо-зимовий період.       В ході наради кожен керівник коротко висловив своє бачення з приводу зустрічі у новому форматі, її якість, прозвітував про господарську діяльність, упущення в роботі та окреслив основні шляхи вирішення проблемних питань.

На завершення  Петро Бараш відзначив: потреба в такому діалозі    актуальна  і аналогічні онлайн зустрічі будуть проводитися систематично.

 

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.