Бачити вершину і йти до неї

У Споживспілці Рівненської області відбулася стратегічна сесія-навчання з питань ефективного розвитку торгової мережі. Головна ціль сесії – як зробити бренд COOP більш успішним та наростити обсяги продажів.

Діловий діалог гурту та роздрібу з фахівцями компанії «Ритейл-практик» тривав три дні. Його учасниками були: топ-менеджери групи компаній «Афіна» на чолі з її генеральним директором Сергієм Зайковим та її регіонального представника – компанії «КоопТоргСервіс», голова правління Споживспілки Петро Бараш, голови правлінь райспоживспілок та споживчих товариств, директори профільних департаментів споживспілки.

На сесії обговорили три блоки питань: день перший – погляд на ринок ритейлу в Європі та Україні; день другий – погляд через цю призму на самих себе; день третій – погляд у майбутнє через фіксацію основних завдань, які треба виконати, щоб кооперативний ритейл став гравцем номер один на цьому перенасиченому ринку.

  • Сьогодні на один наш магазин маємо в середньому шість конкурентів, а подекуди – й більше. Ми хочемо бути першими, хочемо вчитися: бо, якщо не будемо бачити вершини,то й не дійдемо до неї, – задав тон розмові Петро Бараш.

Ідеться не лише про кількість магазинів, а й про продуктивність і якість роботи персоналу та швидкість, з якою маємо розвиватися: звісно ж, помноживши це на нові технології та більш активну промоцію бренду COOP. Допоможе в цьому більш сучасний та глибинний ( і, що важливо – постійний) аналіз продажів. Саме це рекомендують тренери.

 

  • Ми чітко бачимо, що і як робити для досягнення мети з урахуванням нашої структури, де чимала кількість юридичних осіб працюють під одним брендом. І тут важлива фінансова та організаційна дисципліна й неухильне дотримання регламенту. Тож діяти будемо так: якщо хтось відхилився від алгоритму один раз, отримає попередження, ще раз – просто залишить бізнес. Ми попередньо вивчимо досвід колег – кооператорів з інших областей, де кілька юридичних осіб уже об’єдналися для єдиних закупівель. Зрештою, чим більше бачимо й знаємо, тим більше вміємо, – підсумував роботу голова правління Споживспілки Петро Бараш.
Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.